woensdag 15 augustus 2012

1e post: over mij !

Hi iedereen,


And Beer!
Waarover gaat deze blog en waarom heb ik hem gemaakt? 

Mijn naam is Jasmijn en ik ben 14 jaar oud meisje die houdt van alles wat met beauty te maken heeft. Deze blog zal dan dus ook vooral uit deze factor bestaan. Beautylovers zullen zich waarschijnlijk wel in dit verhaal herkennen. Je praat zoveel over beauty en de nieuwste producten dat je friends & family er knettergek van worden. Daarom heb ik deze blog gemaakt zodat ik mijn ei kwijt kan over beauty. 

Wie ben ik?

As I mentioned, ik ben dus Jasmijn. Momenteel ben ik 14 en ga ik dus over een paar dagen naar 3 atheneum. Ik heb geen broers en zussen. Een kat die heb ik wel, en als crazy cat lady beschouw ik die zeker als een gedeelte van de familie. Zijn naam is Beer en het is een blue bicolor ragdoll. Ik zal nu al bekennen dat er waarschijnlijk ook wel wat over hem op deze blog zal verschijnen. Mijn hobby's zijn uiteraard beauty , maar ook koken en creatief bezig zijn behoren tot de hobby's. Een verslaving aan shoppen is ook aanwezig! 

Random Facts! Wist je dat ...

ik eigenlijk best wel een geek ben?
er een politie met zwaailicht voor mijn huis nu staat? oef hij draait gelukkig om :)
ik nu aan het twijfelen ben of de brandweer die ik net hoorde er iets mee te maken had? 
ik later misschien in the UK wil gaan studeren?
ik deze zomer in NYC veel te veel heb uitgegeven?
ik een bril heb voor verre afstanden?
ik heel graag filmpjes van onder andere missglamorazzi, fleurdeforce, amarixe en pixi2woo kijk op youtube? 
ik super veel zin heb om meer artikelen te schrijven voor Jazzie Beauty!

Ik hoop dat ik jullie nu weten wie de persoon achter dit beeldscherm is! Als je nog enige requests hebt voor mij, laat het me dan weten! 

Ik hoop jullie allemaal nog eens terug te zien op Jazzie Beauty! -xx-







Geen opmerkingen:

Een reactie posten